На підставі Закону про захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. (додаток № 3 – перелік товарів) вся парфумерно-косметична продукція входить до переліку товарів належної якості, які не підлягають поверненню (обміну) до магазину.
Якщо під час отримання посилки доставлений товар не відповідає замовленню, працівник відділення Нової пошти оформить повернення такої посилки, якщо заводське паковання косметичного виробу не було відкрите.
На жаль, навіть найславетніші бренди не застраховані від збоїв на виробництві. Якщо ви виявите фабричний дефект, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару неналежної якості, який ви придбали в нас і хочете повернути, надіславши повідомлення в приват нашої інстаграм-сторінки @floraison_ua. Ми запропонуємо Вам можливі вирішення проблеми, а в разі обміну або повернення товару розповімо, як відправити нам посилку. Одразу після отримання посилки ми вивчимо повернуті позиції та приймемо рішення щодо повернення грошових коштів.
З усіх питань Ви можете зв'язатися з нами у viber +38 (093) 121 16 74 або direct @floraison_ua.